fara rama

botezul Mirunei

Posted in botez by alexandrabordeianu on Iunie 8, 2011

a fost pe 14 mai si a fost tare frumos.

ma gindesc la cele doua, Madi si Alexandra, care aveau 15 ani si bintuiau noptile prin Costinesti, brambura si impreuna, doar sa nu sa se intoarca in tabara. probabil ca insomnia mea de mare atunci a inceput. ma uit la ele, ca imi zimbesc-din-poze-cu-zimti si ma gindesc ca nici prin cap nu ii trecea nici uneia dintre ele ca pe 14 mai 2011 Madi o sa o boteze pe Miruna, fetita ei, sora Dariei, iar Alexandra o sa ii faca fotografii. uite aici citeva:

iata-ne si pe noi doua, intr-o dimineata de dupa o noapte alba, in numitele mai sus poze-cu-zimti. mi-a placut mai mult atunci si imi place si acum tot mai mult fotografia pe care mi-a facut Madi mie decit cea pe care i-am facut-o eu ei. mi s-a parut mereu ca ea a prins spiritul acelui moment din dimineata aia anume.

Lasă un răspuns

