fara rama

nodurile

Posted in mes gens by alexandrabordeianu on Februarie 9, 2015

in toamna, am facut noduri cu wrapul tesut. unul pe zi, 30 de zile. in acelasi timp cu alte mame, intr-o mini-campanie, ad-hoc si voluntara, de promovare a babywearing-ului. copilul meu mic a fugit de mine si de proiectul meu la un moment dat, asa ca m-am bucurat sa imi port si copilul mai mare, infasurand si innodand in fel si chip cei 4-5 metri de material.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

